It’s time for spring !!

Primavara a sosit in safarsit !!
Am intors internetul pe dos,am rasfoit toate revistele de fashion ,m-am gandit la ce imi place mie sa port primavara si am ajuns la rezultatul dorit : Ghidul fashionistelor-Editia de primavara.Un ghid care sa va ajute sa va simtiti comfortabil,sa fiti cool si sa iesiti din tipare .:mrgreen:

image

image

image

image

Pastelurile sunt (din nou) in voga anul acesta. Nu trebuie sa iti lipseasca din dulap !! Sunt usor de asortat si placute la vedere.

image

image

image

image

image

Modelele grafice aduc un plus de personalitate garderobei tale.

image

image

image

image

image

image

Jaketele sunt un must primavara asta. Aceste pelerine transparente sunt pur si simplu minunate dar si utile

image

image

image

Galbenul ramane pe val si primavara aceasta.

image

image

image

In materie de beauty va recomand un exfoliant,crema hidratanta si produse pentru un makeup simplu si fresh

image

image

image

Floral=fresh

image

Si nu in ultimul rand aceste minunate sandale !!
                         Bafta la reiinoirea garderobei !!👠👗💄👕👛

Daria

Leave a Reply

