Fabulizer Travel Journal-Alba Iulia&Aiud

RO-Nu pot sa incep aceasta postare decat prin a va spune ca am stat intr-un castel,in Aiud,dar pana ajungem acolo trebuie sa va spun ca prima oprire pe care am facut-o duminica a fost la Alba Iulia. Un oras cu o uriasa incarcatura istorica ce se ridica la nivelul asteptarilor (cel putin ale mele). Curat,aranjat,acest orasel mi-a lasat un gust placut si sunt sigura ca este complet pregatit cu a sarbatorii un secol de Romania !

EN-I can’t start this post without telling you that I staied in castel,in Aiud,but until we get there I need to tell you that on Saturday we first stopped in Alba Iulia.A city with a huge historical legacy wich stands up to the expectations (at least my expectations).Clean and well-arranged, I really loved this town !

RO-Dupa vizita la Alba Iulia am luat-o cu masina pana in Aiud si de acolo am intrat pe un drum superb de munte care ne-a dus pana la destinatie,Castelul Templierilor. A fost o experienta extraordinara…7 zile intr-un castel,inconjurati de munti si cu o tona de locuri care sa ne inspire in procesul de creatie. Daca ajungeti prin zona trebuie neaparat sa va opriti si acolo,macar pentru o noapte,sa simtiti cum e sa traiti intr-un castel vechi din Evul Mediu !

EN-After we visited Alba Iulia we started our journey through an amazing mountai roud that led us to the final destination,the Templer’s Castel.It was an amazing experience..7 days in a castel,surronded by mountains and a lot of inspiring things for our art (I went on an art camp). If ever cross the zone you must stay at the castel one night at least,to feel what is like to live in the Middle Ages !

Leave a comment